Kvällsfunderingar

 
 
 
 

Det här med att ta allt på lite för stort allvar.. perfektionist ut i fingerspetsarna och att allt ska vara en prestation.

 

Jag lägger sällan, eller helst inte ut bilder på mig själv för att jag bryr mig för mycket om vad folk ska tycka och tänka.

Man får liksom inte vara för mycket eller för lite för då kan någon störa sig. Eller till och med ta illa upp..

 

Är det ett inbyggt beteende att alltid ta sådan hänsyn till alla andra.. en vilja att passa in och bli omtyckt?

Och samtidigt detta med att alltid prestera, är det också inlärt från barnsben eller föds vi sånna..? 

 

Långt inlägg utan större budskap, mest funderingar på varför vi gör som vi gör och hur mycket vi påverkas av andra människor.

 

Ett inlägg som jag tänkte lägga upp på instagram men ångning sedan. Folk kommer säkert fundera över vad jag vill med detta inlägg.

Tror egentligen inte att jag ville något. Bara funderade över detta helt enkelt. Men kändes mer "rätt" att skriva det här.

 

Och det var som vanligt 100 år sedan jag skrev något här.

Det har väl inte hänt så supermycket. Loui har växt och det händer grejer varje dag, han lärde sig precis att sitta typ så snart kryper han väl också. 

 

Jag har även en oktoberutman som ni kanske läst på instagram..? Den tycker jag ni ska haka på! Gör det inte för krångligt bara, viktigaste är att ni tränar något 3 gånger i veckan. Och vips så har ni jobbat in en ny god vana! 

 

 

Passar på att önska er en härlig helg också! 

Imorgon ska jag hänga med Linnea & Loui hela dagen, så
får de hur det blir med träningen då. Jag brukar dock nästan alltid lösa någon form av träning. Och jag tänkte även dela med mig av ett smidigt kroppsviktpass! 
 
 

Kommentera här: